Regulamin sprzedaży biletów na kolację degustacyjną Grodno
Informacje ogólne
- Kolacja degustacyjna Szefów Pomorza Zachodniego jest wydarzeniem kulinarnym, mającym na celu wspierać rynek regionalnych produktów oraz kuchnię Pomorza Zachodniego. Impreza w dalszej części regulaminu będzie nazywana Wydarzeniem.
- Operatorem sprzedaży jest firma know.it Konrad Dembczyński z siedzibą w Szczecinie, ul. Lubelska 29/37, 71-043, NIP: 851 295 80 06.
- Organizatorem wydarzenia jest Doradztwo kulinarne Andrzej Jakomulski ul. Kurpińskego 15/60, Gdańsk 80-169, NIP 8551228051.
Sprzedaż biletów
- Sprzedaż biletów jest prowadzoną drogą elektroniczą za pośrednictwem strony www.szefowiewybrzezazachodniego.pl oraz pocztą elektorniczną dla osób, które dokonały wstępnej rezerwacji miejsca.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie opłaty za udział w wysokości 350 złotych od osoby do dnia 10 czerwca 2019 roku. W przypadku braku płatności rezerwacja zostaje unieważniona.
- W trakcie sprzedaży liczy się kolejność wpłat. Po wyczerpaniu miejsc, wpłacone pieniądze będą zwracane, a rezerwacje anulowane.
- Uczestnicy zobowiązani są uiścić opłatę na wskazany rachunek bankowy:
know.it Konrad Dembczyński
Lubelska 29/37
71-043 Szczecin
AliorBank: 02 2490 0005 0000 4500 8124 3662
W tytule przelewu należy podać imiona i nazwiska gości.
- Po zaksięgowaniu wpłaty uczestnicy wydarzenia otrzymają potwierdzenie elektroniczne, które stanowi podstawę do udziału w wydarzeniu.
- Uczestnik kupując bilet akceptuje zapoznanie się z niniejszym regulaminem, do którego otrzymał dostęp za pośrednictwem poczty elektronicznej wysłanej wraz z danymi do przelewu.
- Regulamin jest dostępny na stronie www.szefowiewybrzezazachodniego.pl/regulamingrodno.
Warunki udziału w wydarzeniu
- Wydarzenie odbędzie się w Grodnie, pod adresem Centrum Współpracy Międzynarodowej, Grodno 1C, 72-500 Międzyzdroje, dnia 14 czerwca 2019 roku. Rozpoczęcie wydarzenia planowane jest na godzinę 17:00.
- Uczestnicy, którzy wpłacili równowartość zamówionych biletów na wydarzenie mają zapewnione miejsce oraz pełny zakres usługi, tj. udział w kolacji degustacyjnej składającej się z 7 setów, możliwość degustacji wyrobów regionalnych, udział w koncercie zespołu Limboski.
Warunki odstąpienia od umowy
- Zakup bilety na wydarzenie kulinarne nie podlega zwrotowi.
- Istnieje możliwość przekazania biletu osobie trzeciej, pod warunkiem zgłoszenia tego faktu najpóźniej do 2 dni przed wydarzeniem. Osoby nie będące na liście gości nie będą mogły wziąć udziału w wydarzeniu.
- W przypadku następstw nieszczęśliwych wypadków lub innej siły wyższej niezależnej od Organizatora zastrzega on sobie prawo do odwołania wydarzenia. W przypadku odwołania wydarzenia Organizator jest zobowiązany zwrócić pieniądze za zakupione bilety.
Odpowiedzialność
- Organizator ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzenie usługi, tj. wydarzenia zgodnie z wskazanymi jego elementami wymienionymi w pkt. 2 Warunków udziału w wydarzeniu.
- Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu wewnętrznego obowiązującego na terenie placówki, w której odbędzie się wydarzenie.
- Wszelkie szkody powstałe w wyniku niewłaściwej eksploatacji miejsca, w którym odbędzie się wydarzenie ponosić będzie uczestnik, który tych szkód dokonał.
- Wszelkie szkody wynikłe z następstw nieszczęśliwych przypadków wykraczające poza kwotę ubezpieczenia, które posiada organizator pokryje Uczestnik, który tej szkody dokonał.
- Organizator ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo gości w miejscu i czasie, w którym Wydarzenie będzie realizowane.
Warunki końcowe
- Strony nie mogą powoływać się na inne ustalenia nie wynikające z niniejszego regulaminu
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
- Właściwym do rozstrzygania sporów mogących wyniknąć w wyniku realizacji Wydarzenia jest Sąd właściwy miejscowo siedzibie Organizatora.